Jag

Tröttheten dödar mig.
Den avtog lite men är nu fullt tillbaka igen, jädra graviditet!
Svårt att förklara hur det känns, är liksom inte som när man är vanligt super trött utan detta är bara något som slår på en på en sekund och du hade i princip kunnat stå upp och somna.
Efter en stund går det över men den stunden är lång och känns som en jävla evighet och humöret sjunker i botten.
Är nog ingen rolig, mamma och fru just nu och jag känner mig sämst i världen då jag inte orkar leka med Wilmer.
Han leker ju bra själv men det är ju det bästa som finns att dela lekstunderna med han, och läsa den där bockarna bruse för sjuttio elfte gången så länge han är nöjd så är jag nöjd.
Hoppas det vänder snart.



 
 

Kommentarer
Postat av: Lena

<3 Som du skrev igår, så går veckorna fort. Helt plötsligt är graviditeten över och du har ännu en liten goding att ta hand om och som kommer att förgylla dina dagar <3 kram kram

2014-11-13 @ 19:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0