Wilmer

Om drygt 1 Vecka blir Wilmer 6 Mån!
Jag kan inte fatta att det redan gått ett halvår med min prins.
Jag/vi har njutit varenda dag av att vara förälder åt denne duktiga och snälla kille.
Kärleken som finns där är verkligen obeskrivlig, jag är så lycklig!
Att se all utveckling är ju helt otroligt hur fort det går.
Jag älskar att vara mamma, jag älskar att vara mamma till Wilmer, det är det här jag har väntat på hela livet.
Och jag har väntat på just DU, Wilmer, mamma & pappa älskar dig




 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Så roligt att läsa det du skriver :-) <3

Min kommentar när jag fick Henrik, var "Nu vet jag vad livet går ut på, och jag vill ha en till!" Detta trots en ganska långdragen förlossning! Henriks far, Willy, svarade "Ja, ja, men vi kan väl ta en i taget i alla fall!" :-) Och så blev det. Efter Henrik kom Marcus, Wilmers pappa <3

Svar: <3 och tur var det
Jennifer

2014-01-10 @ 09:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0