Mitt 2013!

 
Marcus sålde sin lägenhet och vi flyttade officiellt ihop
Bokade våran första resa till Thailand
Magen började att växa

 
 
 
Var på loppisar
Bebisen sparkade första gången
Beställde TaxFree varor
Var på husvisning
Var på ultraljud och fick reda på att vi väntar en son 

Åkte på vår förlovningsresa till Thailand i två veckor
Var i Ullared och handlade det mesta till bebis
Var på mina små systras DM i Cheerleading
Det blev sorg inom familjen


Solen började komma fram och det blev härliga stunder på balkongen
Besökte djurparken med mina syskon
Var på olika lägenhetsvisningar
Var på begravning
Beställde våran vagn



Hade många grillkvällar på balkongen
Var på Åhaga loppis och gjorde superfynd
Åt raclett första gången ute hos svärmor
Fick hem våran vagn

 
Var på bio
Marcus små överraskningar
Grillkväll på Almenäs med vänner
Var på IKEA och handla bebis möbler
Var på djurparken med mina syskon och även Marcus bror och barn
Åkte äntligen ner till Varberg ( Träslövsläge ) till husvagnen för att fira semester
Vi köpte en ny TV



Jag & Marcus fyllde år
Våran son Wilmer kom till världen den 17 Juli, världens bästa stund
Vi njöt av att ha blivit föräldrar
Var ute hos Mamma & Michael och badade

 

Wilmer log mot mig första gången
Var på djurparken med Marcus familj
Fick på mig min förlovninsring igen, efter vart av med den pga svullnad
Var på kräftskiva hemma hos svärfar
Började gå på Öppnis med Wilmer för att träffa andra mammor
Hade min första utekväll tillsammans med vänner

 
 
 
Var på Lager157 tillsammans med mamma
Jag började träna
Åt Sushi i parken med vänner
Var på grillkväll hos svärfar
Bakade kanelbullar för första gången ( SUPER GODA )
Vi gick ut med att vi har bestämt och bokat kyrka för vårt bröllop
Hade min kusin Sandra här som fotograferade Wilmer
Var i Ullared med mamma
Morfar fyllde 75!

 
 
Marcus var på kurs och borta i tre långa dagar
Hade reunion fest med klassen från låg och mellanstadiet
Köpte gymkort på Nordic Wellnes tillsammans med mamma
Sov hela familjen ute hos svärmor
Fick tapetserat lägenheten
Wilmer börjar greppa och flytta saker från hand till hand
Var på Ullared
Pysslade inför Wilmers dop

 
Wilmer vände sig från rygg till mage
Kämpade med min vikt, vågen gick neråt
Wilmers dop
Var på Leos lekland för första gången med Wilmer
Wilmer började äta gröt
Marcus åkte iväg på kurs igen i tre långa dagar
Tog julkort

 


Wilmer fick prova på att gunga för första gången
Julpyntade
Pepparkaksbak med familjen
Wilmer åkte pulka
Julmarknad i ramnaparken
1 år som förlovade
Marcus överraskade med bio och julbord på Ellagården
Firade julafton med våra fina familjer
Beställde vår familjeresa till Thailand
Firade nyår tillsammans med alla vänner

 

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Tack älskling för ett jätte bra år!! :)
Det har varit mitt bästa år i mitt liv helt klart! :)
Älskar dig! <3

2014-01-06 @ 20:05:26
URL: http://Http://Jeeennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0