Läsare!

Yes nu gör jag så här igen då jag fick en kommentar angående kommentarer.
Har själv länge undrat varför det inte är någon av er ca 30 läsare som återkommer oftast varje dag där ingen kommenterar, förutom min svärmor, vilket uppskattas såklart!

Det är ju alltid roligt att få respons på det man skriver, även fast det inte alltid är intressant men något måste det ju vara då ni återkommer hit!
Så nu tänker jag inte göra något mer inlägg här förns ni som är här inne kommenterar vilka ni är som läser, kul för mig med att veta vem som delar mitt skrivande.

 

Kommentarer
Postat av: svärfar

Läser gärna din blogg, men är dålig på att kommentera. Ser varierat fram emot nästa kapitel. Skall försöka bli lite bättre på att kommentera/

2014-01-06 @ 16:31:40
Postat av: svärfar

Läser gärna din blogg, men är dålig på att kommentera. Ser varierat fram emot nästa kapitel. Skall försöka bli lite bättre på att kommentera/

2014-01-06 @ 16:37:40
Postat av: Älsklingen

Jag läser gärna din blogg.
Men blir mest att läsa ikapp sig och svara senare :)

Jag lever ju trots allt i bloggen med dig ;) hehe

Jag hoppas folk får fram fingrarna till att svara nu så du får svar på din fråga :)

2014-01-06 @ 20:16:51
URL: http://Http://Jeeennifer.blogg.se
Postat av: Malin, hbg

Jag läser men är sämst på att kommentera. Ska bli bättring!

Svar: Ja du vet jag läser, det är kul tycker jag ! :) <3
Jennifer

2014-01-07 @ 12:37:55
Postat av: Jessica

Jag läser, jätteintressant att följa er vardag nu när ni har eran lilla söta :)

Svar: Vad kul att du läser, hade ingen aning om :)!
Jennifer

2014-01-07 @ 12:56:26
URL: http://nymanjessica.devote.se/
Postat av: Svärmor/Farmor Lena

Ja, att jag läser vet du ju :-) Det är ju inte alltid jag skriver något, men lite grand då och då :-)

2014-01-07 @ 16:17:44
Postat av: mamma

Ja du känner mig, läser gärna o ibland står man lite dumt till o tänker att jag kommenterar senare men .... Läser gärna o så kul att se foton på er! Ska bli bättre, I promise!

2014-01-07 @ 17:12:00
Postat av: mollie

jag läser din blogggggggg

Svar: Braa mooollan 😜
Jennifer

2014-01-09 @ 13:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0