Yes

Jag fick en kommentar om hur jag har lyckats gå ner i vikt.
Japp jag har svettats på det jävla löpbandet och på den jävla spinning cykeln plus att jag även dricker Boode Burn.
Nej det här är inte roligt, jag längtar varje dag efter att få trycka i mig flöt mat, en pizza chips, mc donalds ja vad fan som helst egentligen, men snart är jag i mål och då är det fritt fram.
Det är ju faktiskt mest en ful ovana att äta onyttigt och det ger med sig ganska snabbt när man börjar träna.
Hade ju vart jävligt onödigt att svettas där som en gris och sedan hem och äta onyttigt?

Nu är det ju så att vi ska till Thailand nästa fredag och där kommer jag såklart inte att " banta " jag kommer njuta av min semester både av sol och mat och glass och allt som där hör till, MEN jag såg till att vi bokade ett hotell med ett gym, och jag har banne mig lovat mig själv att jag ska starta min dag med amning, sedan ner och ta någon kilometer.!
Hejja mig!
Alla kan!

/ Trött tjej som precis kommit hem från gymmet!




 
 

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Wow va duktig du är, bra kämpat👍

2014-02-14 @ 10:49:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0