Hos Farmor

Wilmer sov ju hos sin farmor i lördags och vad jag hörde så gick det galant , det hade haft det så mysigt.
Och det uppskattas för då mår jag bra och kan slappna av när han sover borta, att veta att jag inte behöver ha dåligt samvete, att jag faktiskt kan få vara bara Jennifer för en kväll och inte MammaJennifer.
Här är en bild svärmor tog när de var ute och rensade i rabbatterna hon & Wilmer.
Är så glad att våra familjet VILL passa Wilmer emellanåt så att jag & Marcus kan ägna tid till varandra, det är guldvärt.

 

Kommentarer
Postat av: Farmor/Svärmor Lena

Ja, det är så roligt att ta hand om Wilmer. Och vi har trevligt ihop jag och han :-)
Som jag sagt till dig tidigare, det är viktigt att också få vara ett par och inte bara föräldrar. Så självklart får Wille komma till mig ofta <3

2014-04-27 @ 20:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0