Doptårtor

Förberedelserna har börjat lite smått inför Wilmers dop.
Jag är ju sådan att jag älskar att ha allt färdig planerat i god tid för att slippa stress.
Så nu har vi börjat kolla på doptårtor och jag vill ha en fin tårta till Wille snille.
Man döps ju bara en gång, så hoppas att jag kanske kan beställa någon sådan här.
Har nu iallafall skickat en förfråga om pris på dessa två och då såklart om hon kan göra den i pojk/blått.
 
Det är en tjej i Hillared som gör tårtor som är super duktig ( Flickorna i köket ) 

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Min kompis Jennie beställde tårtor från henne till ebbas dop :) jättefina. Personligen tyckte jag inte att de var lika goda som en vanlig tårta, men smaken är ju som baken. ;) fina är de iaf! Du kanske sett bilderna på min blogg?

2013-09-09 @ 13:34:48
URL: http://Sandranoren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0