Bröllop 2014

Håll andan nu

Som familj och de närmsta redan vet så ska vi gifta oss nästa sommar, jag längtar så hemskt mycket till att få gifta mig med Marcus. Att bli Marcus fru, och han min man.
Datum är redan bokat men jag vill inte gå ut med det här ännu så det får vara hemligt än så länge.
 
Det är nu dags att sätta sig ner och börja planera lite smått och jag har börjat lite smått att kolla bröllopsklänning.
Tanken var att bära min mammas klänning, men att få kolla runt i tidningar och på nätet på alla dessa klänningar är så kul, det finns ju så mycket.
 
Det är inte lätt det här då det är jättemycket att planera, som tur är så ska min bästa vän Sara hjälpa till.
Hon har stått vid min sida sen vi var små, så ingen annan kunde bli ett bättre val att få äran att hjälpa till med bröllops planeringarna.
 
Jag har redan tankar på hur jag vill att allt ska se ut, så vi får väl se ifall vi lyckas få det så närlikt det.
Marcus har sagt att bara jag säger JA så är han nöjd, men det är klart det här är ju lite av en tjej grejj att planera, och inte mig emot.!
 
 
 
 
 Bilder från Google.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0