3 Mån

Idag är det 3Mån sen du kom till oss.
Jag minns dagen som om det vore igår, jag kan fortfarande känna den där obeskrivliga lyckan då du äntligen las på mitt bröst.
Att det gick att älska någon så mycket som jag aldrig träffat var helt underbart.
 
3 Mån med trasiga nätter, skrik bajsblöjjor upp över huvudet, i sängen och även på golvet, frustration över att hur jag ska få tyst på dig när jag inte vet vad det är har verkligen och då menar jag verkligen vart de bästa 3Mån i mitt liv
Jag torkar gärna upp ditt senapsgula bajs från golvet, byter gärna säng kläder en gång om dagen likaså byter dina bodys då det oftast alltid går igenom, för när du ler mot mig så gör du hela min dag och jag orkar vad som helst!
 
Mamma&Pappa älskar dig obeskrivligt!!! 
 







Kommentarer
Postat av: Farmor Lena

Och det är ju inte bara mamma & pappa som älskar Wilmer. Jag vet en hel "bunt" till :-) och jag är en av dem <3

2013-10-17 @ 08:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0