Stora killen!

Wilmer är i en fas just nu där det krävs mycket uppmärksamhet.
Inte på det sättet att han är jobbig för han är verkligen en super snäll och lugn bebis.
Han har aldrig haft problem med magen, det är lätt att lägga han, han somnar faktiskt och då ljuger jag inte, det tar inte ens 10 min när jag lägger ner han efter kvällsmaten.
Vilket är skönt, det var någon gång i början som det tog typ en halvtimma.
Men det med uppmärksamheten så är det så att om man inte tittar på honom så skriker han tills man kollar på han och då flinar han.
Så lillkillen ska vara med överallt och hela tiden.
 
Wilmer har även börjat sova ordentligt på nätterna, den senaste veckan så har vi lagt honom runt kl 20, han vaknar då vid 02:45 för mat och sedan vaknar han vid 07.
Vilket är skönt att det äntligen har gett med sig med rutinerna för natten.
Jag tror dock stenhårt på att det är för att vi har varit noga med att få han i säng vid samma tidpunkt, vi har kört samma " nattning " från start.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0