Sangenic

En kanske onödig grejj som vi ska köpa ( imrogon tror jag ) jag vet inte är denna speciella blöjhink.
Har kollat länge på den och funderat fram och tillbaka, själva hinken är inte dyr 149:- men det är refillerna sen som går på.
Läst mycket om den och för det mesta så får den positiva meningar.

Som sagt man slipper all blöjlukt och bakterier försvinner
Vill man sen inte fortsätta med refillerna så går det såklart bra att ha en vanlig påse i hinken

På ett enkelt sätt snurrar man lätt in de använda blöjorna en och en i en speciell plastfolie
Det är den enda blöjhinken som effektivt försluter och förpackar varje enskild blöja, det gör Sangenic till den enda riktigt luktfria blöjhinken
Sangenichinken rymmer ca 28 st blöjor. Ingen lukt. Inget kladd "


 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Sangenic låter ju helt suverän... Önskar det hade funnits när mina kids var små! Känns som en bra investering.
Hmmmm, skulle vilja ha en sådan till min katt, undrar om det finns? :-)

Svar: Haha ja det hade ju varit perfekt till katten!Kanske en affärsidé att spinna vidare på : D
Jennifer

2013-05-14 @ 08:40:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0