Jahapp!

Verkar som att vi blir kvar här i denna tvåa tills vidare, nu har vi letat nytt boende ända sen i vintras och allt är verkligen emot oss.
Lägenheten som var helt nyrenoverad budade vi nu 860tusen men någon dåre la såklart 900tusen så vi hoppade av där.
Menmen vi sitter ju inte i skiten, så nu ska jag ta kontakt med våran hyresvärd så vi kan få tapetserat här som han har lovat, då vi tackat nej i och med vi trodde att vi skulle flytta men nu vill jag ha bort de här äckeltapeterna och in med nytt.
Så får vi sen börja leta igen när lillskrutten är ute ur magen, för jag varken orkar eller vill flytta/städa höggravid.
 
Något som jag tidigare har tyckt vart jättefult är nu helt plötsligt jättesnyggt och ska in i våran hall är antagligen den här trasmattan från Ellos.
Välkommen hem till oss inom en snar framtid, endast 349:-.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0