Week 34

Då går vi in i vecka 34 och bara 6 veckor återstår!
Jag mår fortfarande bra, man känner mer och mer för var dag som går att det blir trångt, känner även att magen drar ihop sig och blir hård emellanåt.
Min foglossning har däremot blivit bättre så det är underbart!

Min förlossningsrädsla har även släppt en del, jag vet att värkarna som är i magen nu ibland är inget mot vad det kommer att vara, men jag kan känna av den smärtan som kommer nu att det på något sätt ska bli skönt när det sätter igång, skönt att få trycka ut detta lilla liv.
Jag har även börjat inse att jag inte är ensam på förlossningen, den här veckan ska jag och Marcus nog skriva ner ett förlossningsbrev, kanske mest som stöd till Marcus så han vet när det är dags vad jag vill och inte vill.





Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Skönt att höra att du mår bättre, och att "förlossningsskräcken" har minskat ( eller kanske till och med försvunnit :-) )

Ingen dum idé, det där med brevet... För det kommer troligen bli lite kaos både här och där, och då är det lätt att glömma av en del saker :-)

2013-06-05 @ 13:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0