Paolo´s

Ikväll har vi vart iväg på middag ute tillsammans med två vänner Audy och Hilmar.
Hilmar har vi inte träffat sen nyår alltså allt för länge sen.

Vi valde att gå till den nya restaurangen Paolo´s som ligger på ale gatan.
En italiensk restaurang, dock var jag ikke nöjd.
Stället var jättemysigt men maten njea, och servicen ikke godkänd.
 
Jag reagerade på att man själv fick gå fram och hämta menyn från bordet i baren, gå fram själv och beställa och betala direkt, samt servitören som serverade och rekomenderade den så goda italienska ölen för Marcus kunde inte svara på vad det var som var skillnad på den italienska och den vanliga ölen.
Då var min tanke att är det då inte bättre att hålla tyst och inte rekomendera någon öl alls om du inte kan jämföra dem.

Det tappades glas i backen iallafall minst två gånger, och salladen var slut som man får före maten.

Menmen nu har vi iallafall testat det stället, det måste man ju göra innan man kan säga något, och hädan efter blir det nog dit enbart för att ta en fika och inte mat.

Så två stjärnor kanske egentligen 1 och en halv stjärna, och det får dem för att maten tog inte lång tid samt stället var mysigt, inget annat.

 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Tråkigt när man blir besviken.... Italiensk mat som kan vara så god....
Och servicen verkar verkligen inte finnas över huvudtaget.. :-(

Svar: Nä det var riktigt kasst! Riktigt besviken faktiskt :/
Jennifer

2013-06-13 @ 09:06:21
Postat av: älsklingen

Jag käkadede pizza och jag tyckte med det var finrt sagt mindre gott. Och jag skulle kunna hävda att jag gillar all mat nästan. Och servicen var ju mer eller mindre sämst. Aa ok vi blev tillsagda att beställa och betala i kassan. Men sen när man ska beställa har jag aldrig varit med om mer o organiserad.

Jaja ölden var rätt god och sällskskapet var det bästa

2013-06-23 @ 11:06:31
Postat av: älsklingen

Jag käkadede pizza och jag tyckte med det var finrt sagt mindre gott. Och jag skulle kunna hävda att jag gillar all mat nästan. Och servicen var ju mer eller mindre sämst. Aa ok vi blev tillsagda att beställa och betala i kassan. Men sen när man ska beställa har jag aldrig varit med om mer o organiserad.

Jaja ölden var rätt god och sällskskapet var det bästa

2013-06-23 @ 11:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0