Mysdag!

Idag har vart ännu en toppendag!
Vaknade imorses av att Marcus gjorde överraskningsfrukost och att jag INTE fick komma upp innan han var färdig!

När jag fick komma upp var där framdukat lite av varje bland annat havregrynsgröt, kokta ägg, ett färdigt glas oboy, mackor samt vindruvor och skivad melon och tända ljus!
Älskar dig Marcus, du "skämmer" bort mig! Haha

Vid klockan tre åkte vi hem till mormor&morfar för att äta grillat med klyftpotatis osv huuuur gott som helst!
Till efterrätt var det jordgubbar och grekisk yougurth samt maränger! Muuumma!
Tack mormor&morfar för den godamaten och erat bidrag till våran fina vagn.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag vill oxå ha!

Svar: Du får komma hit då :)
Jennifer

2013-06-03 @ 20:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0