Magic

Idag har vi haft Marcus bror Henrik på besök hela dagen, de har suttit ute i köket ca 8 timmar och spelat " Magic " något slags kortspel.
Fråga mig inte vad det går ut på och fråga mig inte vad det är, fråga mig inte hur man kan tycka det är roligt,KILLAR!
En paus blev det på hela åtta timmar med kaffe och och drömtårta.
Svärmor kom på besök med senare på eftermiddagen/kvällen innan hon skulle hemmåt, mysigt.

Nu ska vi krypa till kojs, jag har nämligen en h*n i magen som har fredags disco och inte alls vill ligga still utan tycker det är mycket roligare att veva med fötterna.
 
Bild från Google, på Magic korten för mig påminner detta om pokemon kort, jag förstår mig inte alls på det här :D 

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Mysigt att träffa er också... Hm förstår att du inte förstår dig på Magic korten, för det gör inte jag heller. Men det är kul att se grabbarna spela! De är så engagerade :-)

2013-06-29 @ 11:14:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0