Grannar!

Nu vart jag förbannad på någon av våra grannar i trapphuset!
En gång tidigare så var Marcus och jag nere i källarförrådet för vi skulle sätta in saker då han flyttade hit, det var nämligen fullt uppe på vinden.
Då är där ett hänglås som ingen av oss har satt dit, så vi ringde min låtsas pappa så han kom någon dag efter och knipsade upp det.
Nu var vi nere hörom dagen för vi ska ställa ner vagnen där och då upptäcker vi att där är ett nytt lås på!
Förhelvete det är vårt förråd!

Så nu ringde jag bovärden om detta och dem sa att hon skulle skicka skötseln idag då dem sätter lås på tomma förråd och såklart ta bort det då men är det inte dem så är det fritt fram för oss att knipsa upp ännu ett lås!

Dagen är slut för idag klockan är fyra och jag satte upp lapp i trappan och hoppas någon skäms !


Kommentarer
Postat av: älsklingen

Aa det är förjäkligt!

2013-06-23 @ 11:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0