Giiiina!

Eftersom jag hatar att gå i jeans nu när det är så tight vid magen så är det enda jag går i klänningar och min slappa kjol.
Jag vill inte heller vara den som går i mjukiskläder och ser sleten ut, jag vill sträva efter att alltid se fräsh ut och graviditeten är ingen undanflykt för att inte se på topp ut, sen hur man känner sig är en annan sak :)!

Men nu är det ju så att jag köpte ju mig nya klänningar häromdagen, men vem fan beställde regnet ?
en långklänning till min längd gör så att den släpas i backen vilket ni förstår då att den kommer se för jävlig ut längst ner!

Den här klänningen köpte jag på Gina Tricot 149:- billigt billigt, och det är mitt bästa plagg hittils så ni som är gravida KÖP DEN !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0