Pastaaa!

Svärmor var på besök idag då vi drack lite kaffe och åt kaka, och tjötade skit, trevligt!
Efter hon hade gått så slog vi rövarna i soffan och väntade på att filmen som nu visas skulle börja nämligen " Polis skolan " tillsammans med min pastagratäng jag gjorde idag.
 
Nu blir det sängen och jag är intresserad av hur denna natt kommer bli, då jag inatt inte har sovit någonting precis pga ryggsmärtor då jag vart uppe och gått halva natten.
Jag tycker nu att det får räcka med krämpor osv jag är så trött på det här, ställer mig fortfarande frågan, vart är skönheten med att vara gravid? Jag har fortfarande inte kommit dit och lär nog inte komma dit heller.
 
Tack och hej och godnatt från en trött tjej!
 
 
Min pastagratäng
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Efter förlossning så kommer du att tänka/tycka att det var värt alla krämpor. I promise!

Svar: Ja det är väl så, men just nu känns det väldigt långt bort! :)
Jennifer

2013-07-05 @ 09:56:25
Postat av: Svärmor Lena

Håller med mamma Marita, och jag måste säga att jag tycker du är vacker och en riktig skönhet med din gravidmage.... :-)

Svar: Tack, ! Svårt att se det själv bara hehe!
Jennifer

2013-07-05 @ 13:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0