Morgonstund

Vilken underbar natt vi har fått, trodde den skulle bli som de andra nätterna vilket innebär amning varannan timme samt blöjbyte, men ikke igår vid 21:30 fick Wille sista kvällsamningen och sedan la vi oss, 00:30 vaknar han sen igen, och sedan har det vart två gånger till sista nu vid 06:30 och nu sover han fortfarande då jag var pigg gick jag upp och fick lite egen tid och har plockat och röjjt lite.

Så här sover ni nu, mina två, min fina familj, ni är mitt liv Marcus & Wilmer

 

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Så gosigt, jag hoppas rutinerna börjar sätta sig, och att det blir så här åtminstone de flesta nätterna. Vi behöver alla den viktigta sömnen för att må bra, även lille Wilmer. Puss och kram

2013-07-21 @ 09:54:46
Postat av: ellinor

så skönt de nätter man får sova lite mera. anv. ni baby boet/baby nestet ngt?

2013-07-24 @ 19:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0