Week 39

Idag går vi in i vecka 39, veckorna går för fort tycker jag och jag börjar få lite panik då BB väskan inte ens är packad.
Vad ska man ha i liksom ? Kläder till den lille och ett ombyte till mig och kalsipper till Mackan ?
 
Förutom klådan så mår jag riktigt bra, är inte alls lika trött som jag vart innan och ryggvärken har ju släppt, det jag kan känna nu när jag är ute och går är att jag går inte frammåt utan jag vaggar frammåt ( hoppas ni förstår )
Och lite värk när som kommer, men igår tänkte jag att det skulle vara dags då jag putsade fönstrena, samt städade och rensade hela köket, samt fläkt, fick dock hjälp av Marcus, men nepp ingenting hände.
 
Idag har jag även vart hos Barnmorskan för en vanlig kontroll, allt såg jättebra ut, dock så kunde hon inte känna huvudet och hon blev fundersam på hur h*n låg så det blev ett ultraljud, där det visar sig att h*n ligger så långt ner så att det inte gick att känna, han har verkligen intagit position som barnmorskan sa.
Så vi  kan ju hoppas att det är dags SNART!
Fast inte idag för ikväll ska jag slinga håret så då får h*n vänta.



 

 


Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Som jag ser det, är det dags när som helst.... <3

2013-07-12 @ 12:46:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0