Week18

Idag går vi in i vecka 18, tycker tiden går fort nu!
Jag mår super bra det ända är att jag tror jag har åkt på foglossning, och jag känner extra mycket av det på jobb, frågan är om jag fixar 3 mån till där.

Något som jag funderat på ett tag då jag känt något i magen sen en vecka tillbaka ungefär ifall det är bebis som rör sig och imorses fick vi svar på det, det sparkade och när jag la min hand på magen så kändes det så tydligt så jag sa till Marcus att känna men då slutade det haha.
Underbar känsla!


Kommentarer
Postat av: mamma

Längtar!!!!!

2013-02-11 @ 22:42:30
Postat av: Svärmor Lena

Visst är det en helt underbar känsla ... Kram

2013-02-12 @ 08:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0