Spark!

Jag har ju känt skrutt hålla på i magen i ca två veckor, men det är först nu som det verkligen kommer starka sparkar emellanåt, ibland blir jag till och med rädd för det känns så obehagligt obehagligt på ett mysigt sätt.

Igår på min & Marcus 6 månaders dag så ville skrutt äntligen sparka för Marcus också.
Det har alltid slutat när han lagt handen på magen men inte igår det var både små sparkar men även en stark spark, då sken han upp och pussade magen.

♥ Vi längtar efter dig skrutt 

6 underbara månader sen jag inte kunde hålla mig med att säga att " Jag kärar dig  "
Du förstod att jag menade "Jag älskar dig " men " Jag kärar dig " blev vårat sätt att säga det
Sen den dagen har det varit du & jag
Jag älskar dig, jag älskar att du ska bli pappa till vårt barn





Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Underbaraste ni ♥

2013-02-19 @ 09:12:50
Postat av: älsklingen

Va fint du skriver älskling :) det var en underbar kännsla den dagen :) få känna sitt barn leka i magen :) lika busig som sin far :)

Jag kärar dig!! <3 jag har träffade värdens bästa kvinna när jag såg dig! Du å jag! <3

2013-02-25 @ 19:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0