Mobilblogg: Måndags städ!

Idag på morgonen var Marcus hos doktorn för att få svaren på sina astma tester som gjordes för några veckor sedan.
Vilket vi redan antog så var han såklart allergisk mot både katten och kvalster.
Doktorn sa till honom att kanske göra sig av med Missen, men det vägrar jag göra.
Jag räddade henne en gång och hon är verkligen min kämpe, så hon släpper jag inte.

Så idag har jag total städat sovrummet, dammat,dammsugit,renbäddat,dammsugat maddrasserna och låtit kuddarna vara ute på "kylning" och vädrat hela rummet.
Och så har vi bestämt att där inne får inte Missen vara, så är det iallafall rent från henne i sovrummet där man spenderar mycket tid.

Jag har jätte skuldkänslor då hon alltid sover med oss, varenda natt så kryper hon tätt intill och sover hela natten tills klockan ringer 04:45 på morgonarna och då springer hon ut i köket för att då väntas det mat.
Och inatt blir första natten då hon får sova själv och det ända hon kommer se är en stängd sovrumsdörr, och hon kommer inte förstå någonting om varför hon inte får sova med oss, stackars min kämpe.

Men Marcus måste såklart må bra, så så här får det bli. !




Kommentarer
Postat av: älsklingen

Tack älskling det var välldigt gulligt gjort av dig :)

2013-02-25 @ 19:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0