Förlovade

Idag är det 1 år sedan min kärlek gick ner på sina två knän och tog fram världens finaste ring och sa de där orden man aldrig trodde man skulle få höra.
Jag stod där i min svarta långklänning redo för att gå på julbord när han ber mig vänta.
Och så händer det, jag blev så lycklig.
Nu har det gått 1 år som jag har haft denna ring på mitt finger, och den blänker mer för varje dag.
Varje gång jag ser den så tänker jag på dig, jag tänker på oss och vårat liv, våran framtid och det gör mig alldeles varm i kroppen.
Till sommaren blir det bröllop och jag längtar så att få bli din fru.
Jag älskar dig Marcus rymdligt mycket.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Ni är så söta :-)

2013-12-09 @ 19:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0