Week28

Okej endast 12 veckor kvar och jag börjar verkligen inse att tiden den flyger förbi!
Vart tog tiden med illamående och spya vägen? Att det verkligen gått 28 veckor, 7 månader.
Jag mår fortfarande super den ända skillnaden jag känner sen en vecka tillbaka är att det är mindre plats för bebisen, så han sparkar inte så jättemycket utan mer rullar runt och man kan följa han utanpå magen, han trycker sig ut om man kan säga så, hoppas ni förstår.
Ungefär som att det är för trångt och så trycker man med foten så man kan nästan känna tårna, och han har lagt sig så allt sker längst upp vid magen och mot min navelpiercing, så snart är det nog dags att plocka ur den.


Kommentarer
Postat av: mollie

åååh jag längtar så himla mycket!!!!!!!!!!!!!

2013-04-25 @ 10:22:01
Postat av: mamma

Mommo längtar oxå!

2013-04-25 @ 10:45:52
Postat av: Svärmor Lena

Mmmmm vi längtar nog lite allihop ...

2013-04-25 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0