Stadium saved our economy ;)

Idag beställde jag vagnen och betalade in en summa, så ni som vill bidra till lillskrutts ride är mer än välkomna att skänka pengar till familjen Linusson/Stenberg  ;).
Då vagnen är mycket populär så är den helt slutsåld och levereras i början på Juni.
Så tur att vi beställde den nu och inte väntade in i det sista.
 
Har ju även snokat runt på skötväskor och insett hur jävla dyrt det är med en sådan, många tips jag har fått in är att köpa en "cykel väska" på Stadium.
Så jag lyfte röven från soffan idag och gick in på Stadium för att köpa denna väska för 99:-
Hon i kassan sa något i stil med  " aaah du letar efter den berömda "skötväskan" vänta lite ska jag hämta den" sa hon när jag frågade ifall dem hade den inne.
Så inte bara jag i Borås som tänkt ha en sådan till skötväska och inte något att ha när jag är ute och cyklar.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Så bra att du beställde vagnen, och snart har ni väl det mesta, bara lille prinsen som skall bli klar att levereras :-)

2013-04-27 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0