Brio Smile

Äntligen har vi valt ut och "halvt beställt" vagnen.
Fick kvittot att lämna in, men vi väntar med det tills imorgon ( fråga mig inte varför )

Vi har tidigare varit inne på en " Brio Happy Duo " men under tiden så har jag tyckt att sittdelen är för stor för min smak så har vi nu tittat på " Brio Smile" och en sådan blir det.
Liggkorgen är likadan som på Happy´n och sedan är sittdelen då mycket mindre och coolare enligt oss så en sådan i svart blir det till lillskrutt.
Underbar att köra då det är svänghjul, som även går att låsa också om man vill det.
Plus priset vart billigare än Happy´n så japp detta blir perfekt!
 
Brio Smile
 

Kommentarer
Postat av: Mollie

Vilken häftig vagn.

2013-04-23 @ 21:43:42
Postat av: Natasha

Säg till dom att du ska ha med regn- o vindskydd för det ligger i kartongen :P kostar ju typ 300:-/st annars

2013-04-23 @ 22:21:59
URL: http://sonatasha.wordpress.com
Postat av: Michaela

Vi har hAppyn och den är as bra:) bästa vagnen och sitt delen är super bra med mycket plats fullt ligglift som många andra inte har:)

Svar: Denna har också fullt liggläge :)
Jennifer

2013-04-23 @ 23:00:33
Postat av: mamma

håller med mollsan

2013-04-24 @ 08:29:03
Postat av: Svärmor Lena

En jättefin vagn, den blir sååååå bra till mitt barnbarn, den lille prinsen ...

2013-04-24 @ 11:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0