Babysaker

Dålig på att visa vad som inhandlas till bebis.
Men nu är nog det mesta färdighandlat förutom de "dyra" sakerna som vagn, säng och skötbord kvar.

Vagn har vi bestämt att vi ska handla i vecka 30, dit längtar jag!
Vi har haft lite milstolpar under tiden så märker man inte av den långa väntan så mycket
 
Nalle som vi har i våran säng för att ge min och Marcus lukt som sedan ska vara i bebisens säng så han känner sig trygg
 
 
Täcke,Kudde
 
 
 
Påslakan
 
 
Skötbädd
 
 
Nalle/speldosa som ska vara i vagnen
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Natasha

Jag kan inte se bilderna :/

2013-04-20 @ 00:04:06
URL: http://sonatasha.wordpress.se
Postat av: älsklingen

Inte jag heller. Men är en jätte mysig nalle :) hihi

2013-04-26 @ 19:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0