Vecka Seven

Glömde ju medela häromdagen att jag gick in i vecka 7 ( Om vi har räknat rätt ) Barnmorskan kanske kommer med ett annat besked.
Hoppas för gudarna att det isåfall är senare gånget.
Mina bröst blev ju inte sålda på tradera så jag har ju tyvärr fått behålla de ömma rattarna.
Inget illamående som jag gjort lite tidigare utan det ända jag egentligen känner av är den fruktansvärda tröttheten.
Känns som att jag vart ute och tagit en löpar runda på en mil eller två.
Just idag har jag faktiskt känt mig riktigt bra i kropp och själ så det känns riktigt bra, ja just det glömde säga att jag var hos läkarn och fick pencilin mot trumhinneinflammation, så så länge varade det där braiga i kropp och själ.

Adjöss

 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Knappt en vecka kvar till besöket hos barnmorskan. 237 dagar kvar innan det är dags - 33 veckor låter mindre :-) Och har ni räknat rätt, är det dags samma vecka som ni själva fyller år... Då räcker det att ordna ett kalas för alla tre samtidigt. Smidigt!

2012-11-29 @ 09:39:10
Postat av: Michaela

Mysikt

2012-11-29 @ 20:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0