Nu är det jul igen!

Snart är det december och dags för den årliga julgranen!

Jag har hittat en negativ sak hos Marcus ( han tål inte riktig julagran )
Jag såg framför mig direkt en tunn och vissen platsgran inhandlades från myrorna sättas in i vår lägenhet.
Jag såg ingen mening med julen längre, den var förstörd och då har den inte ens börjat!

Ikväll har vi suttit och kollat på PLASTgranar och det klickade direkt mellan mig och denna gran, tills jag insåg att det inte blir några fler köpta blusar på H&M för mig ett tag framöver.

2299:- För denna underbara fina PLASTgran!




Kommentarer
Postat av: mamma

en sån dyr behöver ni inte köpa ni kan låna min jättefina plastgran, får ju inte plats med den här hemma.

2012-11-16 @ 21:05:19
Postat av: Svärmor Lena

Hmmm, håller med mamma Marita. Lite väl dyr. Visserligen en engångskostnad, och ni kommer att ha den många år framöver. Som du förstår har jag, som Marcus mamma inte haft riktig gran på väldigt länge. Den jag har är väldigt fin, men kostade inte så mycket. Tänk på att det kostar att ha bebis :-) Bra idé! Låna mammas fina plastgran - Puss & kram

2012-11-17 @ 09:17:49
Postat av: Anonym

Nää älskling tyvär jag är en riktig jul dödare! :) men kan färga håret vit så kan jag bli en riktigt go tomte sen ;)

2012-11-17 @ 16:55:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0