Vecka Nine

Idag går skrutten och jag in i vecka 9.
Förutom det som hände häromdagen på jobbet, vilket som tur är inte har hän igen mer än att jag känner mig lite öm vid magen bara, vilket också är fullt normalt då livmodern växer, så är min aptit helt borta.
Hade ett framdukat julbord igår jag åt någon enstaka bit julskinka samt två sillbitar mer gick inte ner, och då ska ni veta att jag väntat hela året på julmat, jag älskar julmat!
Hoppas att aptiten kommer tillbaka till julafton.

Vi fick en tid hos barnmorskan igen den 2:a Januari då det sker prover på mig samt vi ska bestämma en dag där i närheten för ultraljud, vi längtar jättemycket hoppas det går snabbt.







Kommentarer
Postat av: michaela

Mysigt Nennie <3

2012-12-09 @ 16:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0