Vecka Eleven

Sådär dålig uppdatering här på bloggen, men efter min beodrade övertid på arbetet i två veckor så är jag är helt slut och bloggen kommer inte i första hand när jag kommer hem. 
Men nu är jag tillbaka.

Jag och skrutten har gått in i vecka 11 idag vilket känns skönt, att få missfall har oroat mig väldigt mycket, men denna veckan som har gått har jag inte alls tänkt på det, utan jag försöker istället njuta av att vara gravid och våga hoppas och tro att allt kommer gå vägen för oss.

Denna veckan har jag också mått illa och spytt en del, snälla gud hoppas det avtar!
Jag älskar ju mat!
Eller så är det skrutten som inte tycker om mina chokladpraliner på kvällen ?  :)

"Skrutten är 44-60 mm långt från huvud till sjärt. Könsorganen utvecklas nu. All viktiga organ har nu bildats. I slutet av veckan så är skrutten dubbelt så lång jämfört med i förra veckan och huvudet är ungefär hälften så stor som kroppen, öronen fortsättter att utvecklas. Skrutten kan nu gäspa, suga, svälja och sparka.
Små finesser som hårstrån och naglar börjar dyka upp nu"

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0