Vecka eight!

Nu har jag och skrutten gått in i vecka åtta.
För varje dag som går så känner jag mindre oro för missfall.
Jag har ingen aning om hur missfall känns och ifall man känner någon som helst symtom före ett missfall.
Men min mage mår verkligen bra, det känns helt som vanligt.
Hade ju dött av oro om jag hade haft små smärtor var och varannan dag.
Men vi trallar på vidare, det ända som har ändrats är att det kommer små attacker av illamående emmelanåt samt att min aptit försvinner, kan känna mig jättehungrig men när jag ser maten så är det som att magen säger att jag är mätt.





 
 
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Skönt att höra att ni mår bra. Snart är det möte med Barnmorska, och det skall bli spännande att höra vad hon säger, och är överens med er om hur många veckor lilla Skrutten är.

2012-12-03 @ 08:37:07
Postat av: Mamma

Ring efter ni varit hos barnmorskan. Är nyfiken, kanske kan jag följa med er?

2012-12-04 @ 20:26:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0