Mitt 2012









Året började med att jag flyttade hem från Skåne till Borås
Åkte till Åre med vänner för fest och skidåkning
Reste spontant till värmen i Thailand







Jag började träna i hopp om att gå ner i vikt, vilket jag lyckades med
Fick jobb på Hööks i Borås




Jag var i Skåne och hälsade på my best friend Pernilla
Jobbade och jobbade




Min far hade 50 års fest ( Träffade min lillasyster Josse som jag inte träffat på något år då hon vart i New York )



Jag fick en jätte pollen attack!
Besökte djurparken då jag inte vart där sen jag var liten
Åkte till husvagnen i Träslövsläge och bodde där över helgen
Ute många dagar i den varma sköna solen
Eurovision kväll hemma hos Sara, Loreen vann Eurovision och jag & Sara var överlyckliga






Besökte my best friend Pernilla
Fick jobb på DB Schenker och jag slutade på Hööks
Besökte Liseberg utan att åka en ända karusell




Sen mina kära vänner så träffade jag Marcus och min blogg låg helt nere fram tills November så vi hoppar det


Jag var på ett ända stort kärleksmoln tillsammans med Marcus
Bakade hallongrottor för första gången i mitt liv
Fick reda på att vi väntar vårat första barn
Ett helt nytt liv började





Jag Audy och Marcus åkte till Jul på Liseberg
Vi förlovade oss den 8 December
Vi hade en underbar jul




Kommentarer
Postat av: Mamma

Hände en hel del under året!

2012-12-31 @ 16:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0