Ja jag är lycklig!

Igår gick min kärlek ner på knä och sa de där orden som man undrat hela livet om man någon kommer att bli.
Jag sa självklart ja, och på fingret satte han världens finaste ring.
Den passade perfekt, jag frågade om hur han gjorde för att få rätt storlek, men då fnissar han bara och säger att det är hemligt.
Så jag låter det vara där, det spelar ingen roll för jag är världens lyckligaste.

Jag kan inte förstå att mitt liv skulle ändras så här när jag flyttade hem från Skåne, jag hittade mig ett jobb, jag hittade verkligen min kärlek, vi väntar barn och vi är förlovade.
Jag älskar dig.




Kommentarer
Postat av: michaela

Grattis Nennie! Ja ditt liv har förändras sen du kom till Borås och träffa Marcus <3

2012-12-09 @ 16:24:28
Postat av: audy

the most beautiful picture of you <3

2012-12-10 @ 17:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0