Thailand 2014

Yes, nu är resan fullt betald och jag åker med min familj till Thailand i 2 veckor den 21 feb.
Ska bli underbart att komma iväg från detta regn och byta ut det mot sol och sand mellan tårna.

Ska bli så mysigt att resa dit som en hel familj, även fast Wilmer inte kommer att minnas något men för stunden kommer det vara underbart för honom.
Ska även bli skönt att inte vara gravid som jag var förra året när vi åkte, att nu kunna äta ALLT som Thailand har att erbjuda! 







 








 

Kommentarer
Postat av: mamma

Ser härligt ut, vi åker på söndag!

2014-01-08 @ 19:16:52
Postat av: Mia

Varför har ni så bråttom med att resa iväg? Finns det inte annat som är vettigare än en resa som Wilmer inte kommer minnas ändå?

Svar: Brottom ?
Vi har inte brottom!
Men vi reser varje år så och vi vill ju inte lämna honom hemma!
Vettigt? Ja det finns väl alltid vettigare saker att lägga sina pengar på, men jag undrar då vad menar du?
Det här är pengar som vi medvetet har sparat ihop, vi har ju utöver detta handlat " viktigare " saker som tex barnstol osv? Eller vad menar du vad är viktigare.
Nåja vi har råd med både och, och en resa kanske vi tycker är viktig :)!
Jennifer

2014-01-09 @ 02:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0