Full dag

Idag har vart en fullspäckad dag och en liten testdag för Wilmer. ( Berättar längre ner ) 

Mamma hämtade oss här hemma och sen så åkte vi till " gardin " affären och när jag kom in så fattade jag blicken direkt till en vimpel som var nästan exakt en sådan jag letat efter.
Frågade direkt om den var till salu eller om den bara var för dekoration, men jo då 129:- kr kostar den, och den tog jag.
Sen åkte vi och storhandlade mat.
VARFÖR har vi inte gjort så här förut jag handlade frukost tillbehör 7 middagar samt lite extra för lite mer än 500:- det går ju fan att spara multum om man fortsätter så här.
Hittils har vi faktiskt redan fört över 6000 till vårat sparkonto.
En promenad i skogen blev det för att möta pappa Marcus efter jobb.

Nåja Wilmers testdag har helt enkelt gått ut på att jag har försökt hålla han vaken längre, så att det blir färre sovsnuttar på dagen, natten återstår att se.







Lite mindre charmig bild på Wilmer 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0