Träning!

Yes då var jag igång med min viktnedgång.
Min inskrivningsvikt hos Barnmorskan då i början av graviditeten så vägde jag 56 kilo samma dag Wilmer föddes vägde jag hela 80 kilo, en vecka efter Wilmer vägde jag 68 kilo och idag, den 1 September 2013 så väger jag exakt 70,1 kilo.
 
Paniken flög på mig att jag börjar gå upp igen och det är ju det sista jag vill så jag spontan frågade Marcus ifall vi ska ut och springa.
Som världens bästa pojkvän han är så ställer han upp och vi frågar min babyb om han vill passa Wilmer som ligger så gott och sover.
Självklart ställer han upp och passade honom så jag och Marcus kunde ut och röra på mitt fläsk.
Marcus vet hur dåligt jag mår över vikten, och det glädjer mig att han puschar och stöttar mig i detta, det behövs!
 
Idag promenerade kombinerat med lite spring lite mer än 4 kilometer, det tog som ni ser på bilden nedanför lite mer än 40 min.
Alldeles perfekt start för min del som inte direkt rört sig på 10 månader.
Så målet är alltså att gå ner till 56 kilo igen fram till julafton alltså 24 Dec.
Enligt min app blir det tufft, men ack den som ger sig.
Hejja mig!
 
 

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Du är så jäkla duktig älsklingen! :)

2013-09-08 @ 12:25:08
URL: http://Http://Jeeennifer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0