Week 30

Idag går vi in i vecka 30 och sista milstolpen är gjord. 
Mår fortfarande bra ska inte klaga.

Var hos barnmorskan i tisdags och då konstaterade vi att jag gått upp 10 kilo vilket jag SÅKLART mått/mår dåligt över. Jag undrar om de här tio kilona har satt sig på mitt ansikte och inte på magen för det är fan vad rundt det har blivit.
Just nu siktar jag fram emot att börja banta, ni kan inte ana hur jag längtar.

Bebisen sparkar inte längre och har nog inte gjort på tre veckor utan nu är det för trångt där inne så det är bara en massa kullerbyttor och tryckningar, ibland undrar jag om man kan se tårna på magen för han trycker så hårt.

Min trötthet har kommit tillbaka sen en vecka ungefär och det är så tråkigt att ha noll energi speciellt när man har en pojkvän som är full av energi menmen.

Jag går i tankarna och spekulerar att dem har räknat fel på ultraljudet eller att bebis helt enkelt bestämt sig för att komma ut tidigare då när jag följer vad som ska ske var vecka så har det redan hänt mig för två tre veckor sen.
Idag sa svärmor att hon tycker att magen har sjunkit så ja kanske inte är 10 veckor, man kan ju hoppas.

Jag tror att bebisen kommer titta ut den 13 Juli 

 
 

Kommentarer
Postat av: Natasha

Vafan har du bara gått upp 10kg?? Jag har gått upp 12, ska väga mig idag också o se hur mkt jag gått upp sista veckan.. Om man ammar ska man ju rasa i vikt tydligen :p

Svar: Jag bara måste amma, så hoppas innerligt att det fungerar haha!Jag ska ut och springa med min barnvagn, ALLT för det här fungerar inte haha!
Jennifer

2013-05-10 @ 08:48:02
URL: http://sonatasha.wordpress.se
Postat av: Svärmor Lena

Jag säger som Natasha, man går ner i vikt genom att amma... Så jag hoppas att det fungerar för dig. Jag verkligen rasade i vikt och blev smalare än innan jag blev gravid.... Så jag behövde verkligen inte banta. Det är bara att ta det lugnt, jag lovar <3

2013-05-11 @ 01:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0