Sommarskirt!

Idag skiner ju även solen, så jag plockade fram min sommarkjol och linne.
Så skönt att vara gravid under sommaren, då man ikke behöver ha så mycket kläder på sig.
vissa säger att det är jobbigt med värmen att vara gravid, men njea jag håller inte med i Thailand var det inga problem samt hellre har jag en långklänning på mig än tjocka kläder,halsduk,vinterjacka och mössa samt vara gravid då i dessa veckorna.
Tycker liksom det är bökigt att inte vara gravid och behöva ta på sig en massa, jag är ett sommarbarn och älskar allt som det tillhör  ( Frutom getingarna  )
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Gott, har oxå plockat fram mina sommarkläder.

2013-05-17 @ 12:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0