Mitt Eurovision 2013

Har ju glömt att skriva min Eurovision kväll som var i lördags.
Som varje år så längtar jag tills finalen är, i år var vi i Thailand när Sveriges bidrag röstades fram så hade inte riktigt koll faktiskt på villken låt vi tävlade med.

Förra året spenderades kvällen hemma hos Sara med spänning och skrik och ja allt som hör till.
Frågar ni mig så kommer där aldrig bli en lika bra låt som Loreen´s var/är.
För mig hade hon kunnat vinna i år igen och synd att man inte kunde rösta på hennes framträdande i lördags, får fortfarande rysningar när jag hör " Euphoria ".
 
Men ja till Eurovision 2013 så var det faktiskt många bra bidrag iår.
Min favorit som jag röstade på var Belgiens bidrag med Love kills och det sämsta ur mitt tyckte var Greklands bidrag " Alcohol is free ".
Många fina ballader men såklart tyckte jag också vinnarlåten Danmarks bidrag var riktigt bra, så grattis till grannlandet Danmark.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0