Gravidsmycke

Jag har länge velat angående min navelpiercing, vet att dagen kommer komma då jag måste ta ut den.
Och ja dagen är nog här då det börjar spänna och speciellt när skrutt råkar träffa rakt på piercingen.
 
Jag har velat också för den här piercigen har jag haft i ca 8 år och när jag bara tar ut och ska koka den ( tvätta den ) så känns det så tomt, så darför blir det nog ett gravid smycke istället för att inte ha något alls.
 
Min lillasyster Mollie nämnde för länge sen att det finns gravid navel piercings men jag tänkte att det är långt tills dess, men japp nu är vi här.
Så nu har jag valt ut tre st men jag kan inte bestämma mig om vilken jag ska välja.
 
Men någon av dessa tre blir det iallafall.
 

Kommentarer
Postat av: Svärmor Lena

Lika söta alla tre, men de två nedersta med barnfötter var sötast...

2013-05-02 @ 14:04:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0