Fantastic 3 is back !

Igår var en lång dag.
Dagen började med att Michael hämtade hem oss till dem klockan 8:30 för att vi skulle passa hundarna då de skulle iväg på konfirmation.
Skönt att komma ut lite till skogen då allting är så tyst där ute.
 
Vi kom hem igen vid tre tiden och då var det rätt in i duschen för att göra sig iordning för att gå ut och äta med Audy.
Ni som känner mig eller läst bloggen längre tid vet att jag/vi umgicks med en tjej som heter Audy tidigare ( för 3 mån ) sen har vi haft "uppehåll " ifrån varandra pga vissa anledningar, tänker inte gå in på det.
Men i förra veckan så hördes vi av igen och konstaterade att vi bara ska vara vänner, inget annat är accepterbart så vi bokade en date igår på Thai Silk och det kändes precis som förr, det var så naturligt och enkelt och kramen jag fick när jag såg henne kändes som alla kramar som man gått miste om de här månaderna.
Underbart att ha henne tillbaka!
 
Så ja dagen slutade med ett besök på Thai Silk på nästan 4 timmar av god mat och många skratt.
 


2012
 


Augusti 2012
 


Juli 2012

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0