Week 35!

Jaha ännu en vecka och förlossningen känns inte långt bort.
Känns som det kommer gå fort nu för imorgon efter jobb går Marcus på två veckors semester och vi åker på onsdag nästa vecka ner för en veckas semester i husvagnen på Träslövsläge.
Funderar på om vi ska åka till Helsingborg samt Helsingör över en dag med, vi får se! ( Måste ju visa Mackan min stad jag ändå bodde i nästan 5 år )

Tillbaka till veckan då, jag mår bara bra, har börjat få ont i ryggen och inte fogarna vet inte vad det är läste någonstans att det kan vara i samband med fogarna för jag är ju inte stor om magen ifall det skulle vara tyngden som gjorde det.
Har blivit tröttare MYCKET tröttare, åter igen känns det från dag till dag att jag har gjort ett maraton utan vattenpaus på 4 mil helt slut!
Och jag har nu börjat vila på dagarna för att orka med kvällarna tillsammans med Marcus.


Kommentarer
Postat av: älsklingen

Jag tycker du är fantastiskt stark och duktig. Ser hur jobbigt det är för dig.Jag kommer alltid att varq med dig för att hjälpa dig. Min vackra älskling ♥

2013-06-23 @ 11:41:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0