Willes första BVC

Besöket av BVC sköterskan gick super, som vanligt sov Wille sig igenom det hela och vaknade när vi var tvugna att väcka honom för en vägning.
Hans vikt var när vi lämnade BB hotellet 3595 och nu idag vägde han 3730 G,  duktig pojke!
 
Efteråt blev det en promenad hem till Marcus mormor för lite middag och åter igen en tvätt maskin, nog för jag visste att bebisar bajsar, men så här mycket ? Haha!
 
Nu blir det lite kvällsmat och sedan ska jag gosa med min bebis hela kvällen, finns inget bättre än när han somnar vid bröstet, jag älskar verkligen mitt liv ingen kan vara lyckligare.!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: mamma

Han är så liten och späd, lilla Wilmer.

2013-07-25 @ 12:32:45
Postat av: mollie

så himla gullig

2013-07-25 @ 12:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0