Snälla skjut mig!

Härligheten med att vara gravid finns inte för mig, nu är magen helt förstörd då jag river sönder den totalt!
Huden spänner så mycket att det klias något fruktansvärt, mina nätter ser ut som så att jag vaknar vid 02-03 tiden ungefär av att det känns som det är myror som är innanför skinnet på mig.
Ligger ett tag för att härda ut det men det slutar ALDRIG, tidigare har jag smörjt med vanlig hudlotion, även provat babyolja, samt Marcus eksem kräm Cano Derm ingenting hjälper!

Var hos barnmorskan i torsdags då jag frågade om det här och enligt henne är detta normalt att det bara är att härda ut.
ALLT verkar vara normalt, ?  skulle jag tappa ett ben under min graviditet så hade väl det också vart normalt ? 
Jag är så jävla trött på att höra att allt är normalt och så vidare.
Skriv ut någon jävla klådsalva till mig innan jag river upp hela magen och kan plocka ut barnet själv där igenom!
Jag har accepterat bristningarna, i have men att det nu ska bli sår på strecken och helt knottrigt för klåda är droppen.
Jag blir arg och ledsen på mig själv för att jag verkligen inte kan njuta denna tiden, det sårar mig att jag vet att mitt barn är på väg men jag kan inte glädjas just nu, ärligt talat så vill jag bara gräva ner mig, att inte få sova på nätterna knäcker mig, när väl ryggen slutade så börjas denna klåda jag är sååååååå trött på denna graviditet, jag önskar ingen denna klåda.
 
Och spara meningar som " det är värt det och det går över osv, ja det gör det men just nu lever jag i detta och dem orden betyder ingenting " 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0