Fet kräm

Tack snälla älskling som gick och köpte det bästa som finns receptfritt på apoteket till min klåda.
Imorgon har jag fått en " akut tid" för att ta prover på lever värden vilket isåfall inte är så bra.
Vilket jag påpekade till min barnmorska i torsdags då jag var där " men åter igen det är normalt " men jag blir såklart orolig när detta sker!

Så nu från och med kl 22 ikväll får jag inte äta eller dricka någonting fram tills tiden imorgon, undra hur det ska gå då jag är uppe på nätterna och både äter och dricker, önskar jag kunde lägga upp en bild på magen men ni vill nog behålla eran kvällsmat!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: N

Jag hade med klåda i slutet av graviditeten. Mest på magen, men även brösten kliade. Var inget med levern som tur var. Men det är heeemskt när det kliar. När jag hade gått över några dagar så satte dom igång mig sen pga klådan.

Svar: Asså ? Det var som attan, jag har iallafall fått utskrivet Tavegyl nu så jag hoppas innerligt att det ska hjälpa!Annars så ska jag ut och springa så att ungen ploppar ut innan BF, för det är verkligen superjobbigt!
Jennifer

2013-07-10 @ 15:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0