Thailand soon!

Okej mina dagar börjar nu att räknas fram till att vi sitter på planet mot värmen, ledigheten, kärleks semestern.
Ja jag har varit där förr, och jag längtar alltid tillbaka dit det är verkligen mitt favoritland, ska försöka att vinna Marcus hjärta angående det också.
Det ska bli så skönt att bara komma iväg, och unna sig det här god mat var dag bara ligga och lata sig i solen hela dagarna och på kvällarna gå en fin promenad eller bara ligga på stranden och kolla solnedgången, underbart!

Det blir ett hotell i centrala Patong ( Fest stället nummer 1, i know ) anledningen jag ville boka där är för att dem verkligen har ALLT där från shopping till mat.
Resonerade så att ta ett finare hotell där än att man ska behöva lägga pengar på Tuk Tuk varenda kväll när man vill shoppa eller något liknande, så så blev det nog med det.
Tror varken jag eller Marcus är intresserade av att hänga med ladyboysen sent på nätterna.

Så detta hotell blev det 2 veckor.





Bilder från när jag var i Thailand Januari 2012






 

Kommentarer
Postat av: michaela

gud vilket lyxigt och fint hotell ni valde<3

2013-01-14 @ 11:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0