Livrädd!

Idag har vart en riktigt jobbig dag för oss!

Det började med att igår kväll så började jag blöda ytterst lite,så jag ringde till 11-77 (Sjukvårds rådgivningen) och jag skulle då avakta och om det fortsatte så skulle jag uppsöka läkare.
Livrädda som vi var så gick vi och la oss och idag då på morgonen så gjorde jag mitt morgonpink och märker då att det är betydligt mer blod än vad det var igår, så det var bara att göra sig i ordning för att åka till akuten.
Klockan nio släppte morfar av oss och in gick vi där det blev prover och en gyn undersökning.
Jag trodde allvarligt talat att skrutt gett upp men ikke, i magen fick vi se han/hon sprattla och skrutt hade två hjärnhalvor,ben,armar,fötter,tår,armar,fingrar och ett hjärta!
Helt underbart att se och veta att skrutt mår perfekt!

Blödningen var från livmoderhalsen och helt normalt och ofarligt!

När vi åkte därifrån gick vi och köpte oss semlor för att fira och hem till mormor&morfar på middag!

Frukost på sjukan!


Kommentarer
Postat av: michaela

kallar du din bebis skrutt? <3

2013-01-14 @ 11:17:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0